سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد

سازمان بسیج مستضعفین با انتشار اطلاعیه ای فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادی خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، ایثار و پیروزی رابه مردم سلحشور ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت. 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بی شک واقعه آزادسازی خرمشهر یکی از حماسه های به یاد ماندنی رزمندگان دلاور سپاه اسلام می باشد که همواره همانند خورشید درخشان بر تارک تاریخ افتخار آفرین 8 سال دفاع مقدس می درخشد. فتحی که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان ارزشهای اسلامی یاد می کردند. 

در بخش دیگر این اطلاعیه می خوانیم: آری سوم خرداد یادآور خودباوری ملتی است که با ایمان و جهاد در برابر تمام دنیای کفر و استکبار به مبارزه پرداخت و با استقامت و پایمردی حماسه ای آفرید که در قرون اخیر بی بدیل بود و به فتح ارزشهای اسلامی منتهی شد و انشاءا... به نابودی کامل جهانخواران خواهد انجامید. 

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: بزرگترین پیام فتح خرمشهر شکست هیمنه استکبار بود و هویت راستین انقلاب اسلامی در سوم خرداد با آزادسازی خرمشهر شکل گرفت. و این حماسه بزرگ نشان داد که ملت ایران پرچم مبارزه با استکبار جهانی را تا حضور در کنار بیرق عدالت خواهی انقلاب جهانی حضرت بقیه ا... الاعظم ارواحنا له الفدا و بسط عدالت در عالم هستی بر زمین نخواهند گذاشت و در برابر سلطه طلبی و بی عدالتی استقامت خواهند کرد و این استقامت برای تمام ملل آزاده که دولتهای آنها بر خلاف خواست ملت، تن به سلطه پذیری داده اند پیامی است تا با خط تسلیم و سازش مقابله و مانند ملت ایران هنر مبارزه با سلطه گران را از شعار به عمل تبدیل کنند و بدانند که در این مسیر ملت ایران در کنار آنان خواهد بود.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: سازمان بسیج مستضعفین با پاسداشت سالروز عملیات بیت المقدس، به مقام شامخ شهیدان این عملیات غرور آفرین، سر تعظیم فرود می آورد.


» نظر